.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همدستي زن باپسرهمسايه برای قتل شوهر!

ايسنا: رييس پليس آگاهي فرماندهي غرب استان‌تهران از دستگيري زني خبر داد كه با همدستي پسرهمسايه، همسرش را به قتل رساند.
سرهنگ خدادادي در تشريح جزييات اين خبر با بيان اينكه در بيست و پنجم خردادماه امسال ماموران كلانتري بهارستان در پي تماس مردمي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان كشف جسد مجهول‌الهويه مرد جواني در اتوبان تهران – ساوه قرار گرفتند، گفت: با توجه به حساسيت موضوع، كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي فرماندهي غرب استان تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وي با بيان اينكه كارآگاهان با حضور در محل حادثه، با پيكر بي‌جان مردي حدود 30 ساله روبه‌رو شدند كه هيچ‌گونه آثار جراحت بر بدن وي مشهود نبود، گفت: با توجه به كشف جسد مجهول‌الهويه، بلافاصله جسد به دستور قاضي پرونده براي تحقيقات بيشتر به پزشكي‌قانوني منتقل شد و تحقيقات كارآگاهان آغاز شد.
رييس پليس آگاهي فرماندهي غرب استان‌تهران با بيان اينكه كارآگاهان در بررسي‌هاي بيشتر اقدام به تطابق اطلاعات و عكس جسد مجهول‌الهويه يافت‌شده در بيابان‌هاي بهارستان با اطلاعات افراد فقداني كردند، گفت: سرانجام پس از تطبيق عكس جسد با اطلاعات يكي از افراد مفقودشده هويت اين مرد به نام «جواد» متولد سال 1364 يافت شد.
خدادادي با بيان اينكه با كسب اطلاعات هويتي اين فرد، بلافاصله تحقيقات از اعضاي خانواده و آشنايان اين فرد براي يافتن سرنخي از چگونگي وقوع جنايت آغاز شد، گفت: كارآگاهان در بررسي‌هاي تكميلي دريافتند كه همسر جوان اين مرد به نام «زهره» اظهارات ضد و نقيضي درباره چگونگي مفقودشدن همسرش دارد، بنابراين تحقيقات كارآگاهان روي همسر جواد متمركز شد كه سرانجام اين فرد در دام تناقض‌گويي‌هايش اسير شد و پرده از جنايت همسرش برداشت. رييس پليس آگاهي فرماندهي غرب استان تهران با بيان اينكه تحقيقات از همسر جواد ادامه داشت تا اينكه پزشكي‌قانوني در بررسي دقيق جسد، چند تارمو كه در تحقيقات تكميلي مشخص شد مربوط به همسر «جواد» است را در زير ناخن‌هاي مقتول يافت، گفت: همسر اين فرد در اعترافات خود عنوان كرد كه به دليل فساد اخلاقي شديد همسرش و همچنين اختلافات قبلي با طراحي نقشه‌يي و با همدستي پسر همسايه به نام «يوسف» اقدام به قتل رساندن «جواد» مي‌كنند. سرهنگ خداداي تصريح كرد «زهره» در اعترافات خود درباره شب حادثه گفت: در مسير بازگشت از منزل پدري‌ام به دليل اختلاف و فساد اخلاقي همسرم با او درگير شدم و اين درگيري موجب شد كه تصميم به قتلش بگيرم.اين شد كه با همدستي يوسف يك آمپول هيدروكلرايد به دست «جواد»تزريق كرديم و پس از گذشت نيم ساعت با كشيدن نايلون بر سر وي، او را به قتل رسانده و جسد پتوپيچش را با يك دستگاه خودروي پژو 405 در بيابان‌هاي اطراف نسيم‌شهر رها كرديم. خدادادي با بيان اينكه با ثبت اظهارات همسر مقتول، شناسايي و دستگيري «يوسف» در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت، گفت: اين فرد در يك قرار صوري با «زهره» دستگير شد و ضمن قبول بزه انتسابي، پرده از راز جنايت «جواد» برداشت. به گفته رييس پليس آگاهي فرماندهي غرب استان تهران، متهمان به همراه پرونده متشكله در اختيار مقام‌قضايي قرار گرفتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.